BAKU Azərbaycan
°C

Son vaxtlar karqo şirkətlərindən narazı qalanların sayı durmadan artır.

Narazılıqların isə səbəbləri müxtəlifdir. Kimi sifarişin vaxtında çatdırılmadığından, kimi də ümumiyyətlə sifarişin icra olunmamasından şikayətlənir. 
Oxşar problemlə qarşılaşan iki paytaxt sakini redaksiyamıza müraciət edib. Onlar eyni şirkətdən- “CAMEX”-dən şikayətçidirlər. Səbəbsə odur ki, bu vətəndaşlar xeyli müddət əvvəl Almaniyadan və Türkiyədən məhsul sifariş ediblər.

Sifarişin icrası üçün “CAMEX”-ə tələb olunan vəsait qabaqcadan ödənilib. Sifariş müqaviləyə əsasən 14 gün müddətində icra olunmalı olsa da aradan 1 aydan artıq vaxt keçib. Lakin, heç bir sifariş icra edilmir. Vətəndaşların bütün müraciətləri isə cavabsız qalıb.


Məsələyə aydınlıq gətirmək üçün “CAMEX” şirkəti ilə əlaqə saxlamağa çalışdıq. Lakin, şirkətin nə *2112 qaynar xətti, nə də ki, 070-267-03-05 əlaqə telefonuna cavab verən olmadı.
 

Şikayətlər artır...

Məsələ ilə bağlı Bizim.Media Azad İstehlakçılar İctimai Birliyinin sədri Eyyub Hüseynovun fikirlərini öyrənib.

Sfera.az xəbər verir ki, o, açıqlamasında bildirib ki, son zamanlarda karqo şirkətləri ilə bağlı narazılıqlar xeyli artıb: 

“Hazırda ölkəmizdə onlayn ticarət aparan 20-ə qədər şirkət var. Bu şirkətlər öz fəaliyyətlərini mövcud qanunvericiliyə uyğun qurmadıqları üçün daşıyıcı şirkətlərlə davamlı olaraq problem yaşayırlar. Nəticədə, istehlakçı ziyan görür. Gah istənilən məhsul yox, əvəzləyicisi gəlir, gah sifariş vaxtında icra olunmur. 

Bəzi hallarda isə sifariş ümumiyyətlə icra edilmir. Bütün belə vəziyyətlərdə isə istehlakçının iradları qəbul olunmur. İndiki vəziyyətdə aldadılmış şəxs İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə müraciət etməlidir. İstehlakçının hüququ var ki, malı dəyişdirsin və sifarişi icra edilmədiyi təqdirdə pulunu geri alsın”. 
 

“Şirkət müraciətlərə cavab vermirsə, bu, dələduzluqdur”

Azərbaycan Vəkillər Kollegiyasının üzvü Əsabəli Mustafayevsə məsələnin hüquqi tərəfini izah edib:

“Burda iki məqam var. Bu ilk baxışdan mülki məsələdir. Əgər tərəflər arasında hansısa formada müqavilə bağlanıbsa və sifarişçi tərəf öz öhdəliyini yerinə yetirib tələb olunan pulu ödəyibsə, onda qarşı tərəf borcludur ki, öz öhdəliyini yerinə yetirsin. Qarşı tərəf bu və digər səbəbdən öhdəliyini yerinə yetirmirsə, onda sifarişçi məhkəməyə müraciət edə bilər. 

İkinci məqam odur ki, saxta yolla hansısa şirkət yaradılır. Elan edilir ki, onlar onlayn ticarət həyata keçirirlər. Lakin, heç bir izah verilmədən sifarişçi incidilirsə, malı vaxtında çatdırmırsa, telefona cavab vermirsə, ünsiyyətdən qaçırsa, onda burda dələduzluq tərkibi var.

Bu artıq cinayət əməlidir. Belə vəziyyətdə aldadılmış şəxs ilkin olaraq həmin şirkətə rəsmi müraciət etməlidir. Bu müraciət onlayn da edilə bilər. Əgər şirkət cavabdan və ünsiyyətdən qaçacaqsa, bu vəziyyətdə vətəndaş polisə müraciət etməlidir. Bu müraciət əsasında da qarşı tərəfə cinayət işi başlanılır”.

Mövzunu diqqətdə saxlayacağıq.

Son xəbərlər

"Mənim bir evim olacaq, o da məzar" - Azərbaycanlı aktrisa çətin vəziyyətdədir - FOTOlar

"Barselona" bu futbolçuları buraxmaq istəmir

Qərbi Azərbaycana qayıdış: Əliyev İrəvana şərtini elan etdi

Məşhur aktyor ata oldu

Baydenin oğluna ÖLÜM TƏHDİDİ: "Atam bu ağrıya dözə bilməyəcək"

11 milyardlıq sərvətini vermək üçün bağbanı övladlığa götürür

Gəncədə 34 yaşlı qadının asılmış meyiti tapıldı

Oğuzda avtomobil aşdı: yaralılar var

Gəncədə toy QANA BOYANDI: yaralılar var

İsrail "Hizbullah"ın əməliyyat mərkəzini vurdu

Saray yolunda ağır qəza: ölən var - VİDEO

Nazpərinin sabiq nazirlə rəqsi gündəm oldu - VİDEO

Neftçalada məktəbdə yanğın oldu

Sakinlər şok mesaj aldı: -380 dərəcə şaxta...

BƏƏ lideri İlham Əliyevə zəng etdi

7 il idi belə uğursuzluq yaşamırdılar

Müəllimlərə ŞAD XƏBƏR: vəzifə maaşları artırıldı - FOTO

Tullantıları tutumlardan kənara atan şəxslər aşkarlandı

Kübra Əliyeva bahaçılıqdan şikayətləndi

"WhatsApp"da YENİ MƏHDUDİYYƏT: söhbətlər və media fayllar...

Bütün xəbərlər